Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 11 de juny del 2012

història del meu TWITTER







Des que l´any 2010 la meravellosa networker i experta en rets socials Rosaura
Alastruey
, aprofitant el programa d´ajuda a aturats "Activa´t per l´ocupació",
em va fer conèixer les possibilitats d´una eina tan útil com l´aplicació del 140 

caracters, per mostrar-nos al món, he passat un any complert de descoverta que 
ara vull compartir, i explicar el que crec que és una praxi correcta en el camí de
treure el màxim suc a un dels puntals més importants d´una bona preséncia a la
web 2.0.

Twitter sembla, en principi, una eina per xatejar en temps real amb els demés
usuaris, però, segons la nostra professora, protagonista d´un dels millors
seminaris als quals he anat mai, molt recomanable i que pot acavar, al menys
al programa "Activa´t", el pròxim dia 15 de juny, data en que els funcionaris
veuràn una altra retallada al seu camp professional
, esperem que no sigui 

així!, també és una eina per trobar oportunitats professionals.
 
El head-hunters cerquen valor afegit, i a Twitter hi ha per doquier, la gent 

en aquests 140 caràcters posen links a pàgines pròpies o alienes, i comentaris en
temps reial, com deia, que marquen una impronta al perfil de cadascú, i una marca 

professional distintiva.

Doncs, fins fa poc, jo tan sols feia servir el portal per tenir contacte amb grups 

Indignats de tota Barcelona, que, això si, em servia per mantenir-me al dia molt
fàcilment, rebre ofertes de treball, i saver que feien, en temps reial, gent del meu
sector professional, i famosos de tota Espanya, i això si, em servia per difondre
els meus posts de "blogger" (dedicat a redactar entrades parlant de festa de barri, 

caminades de muntanya, articles Indignats i històries de barri distribuides entre 
Barcelona i L´Hospitalet) entre els meus seguidors, que eren ben pocs, ja que tú
pots seguir perfils, i fer que et segueixen fent atractives les teves aportacions.

Feia servir Twitter de manera molt pobre, i això que jo preveia que les seves 

potencialitats eren majors.

Aquest cap de setmana m´he adonat que així era.

Jo estic intentant fer conèixer la meva empressa a través de la web 2.0, una mena 

de negoci de tipus e-marketing, per oferir rutes per BCN, i per aquesta pròxima 
revetlla tinc planejat un bonic event que haig de difondre entre els turistes de la ciutat 
i els meus veïns.

Així tenia un problema; que no savia com fer-m´ho per conèixer per on difondre 

la meva presentació de l´event fent servir el Twitter.

Buscant aplicacions exclusives de l´aplicació, i després de molt de treball, m´he 

adonat, sorprenentment, que hi han del tipus adient pel meu proposit, per exemple:

1.- Jo volia trobar usuaris dintre del camp del món del turisme, hotels, hostels, clubs, 

museus, guies oficials, etc.

TWELLOW___ et permet de fer una cerca de usuaris per sectors professionals

2.- Jo volia fer una programació de twitts repetits durant les dues setmanes que resten 

fins a la data de l´event.

TWUFFER____ et permet de programar per dies i hores els twits que vulguis que 

apareguin en el teu nom al twitter.

3.- Jo volia, sobretot, poder seguir segons quins usuaris; adreces de museus, hotels, i 

demés llocs turístics de la ciutat, i plataformes de publicació d´informació turística en 
general, que puguin rebre missatges de gent que estigui a la ciutat aquestes dues setmanes 
vinents, i agafar nous usuaris per fer arribar la meva proposta.

TWEET DECK____ (pagament + 1 mes gràtis)  et permet de fer unes llistes de 

seguiment específiques, que destrien els usuaris seguits en columnes molt fàcils 
de visualitzar, es com una tableta gràfica d´usuaris definits, separats per barres laterals.

4.- A més hi han aplicacions que et permeten publicar events en segons quins 

llocs com fa TWTVITE.
 
O sigui que ara tinc el control de l´aplicació segons les meves intencions, molt pràctic, i 

la feina continua seguint i aportant valor esperant que els @headhunters es fixin en mi......, 
i he començat per canviar-me el background de pantalla, veieu aquest post il.lustratiu......


http://theclosetentrepreneur.com/create-a-twitter-background-using-powerpoint

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

pots deixar el teu comentari si vols!!