Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 28 de gener de 2013

community manager day

Avui dia 28 de gener s´ha celebrat al Hostel del carrer Pamplona, 114, "Twentitú", l´event de networking dedicat a homenatjar el dia del Community Manager .

Organitzat per la pàgina "The Plan Company" (empresa de Pedro Rojas I Maria Redondo) i patrocinat por Inesdi, 021Espai, Moritz, brandchat, Tribapp, Onda cro, etc. Ha sigut un èxit de participació amb més de 150 persones del sector de les telecomunicacions, la web 2.0 i la promoció en el món multimèdia.

http://smmday.com/

Els ponents, a partir de dos quarts de sis de la tarda, en torns de 30 minuts, han fet un repàs cadascú de la seva experiència en aquest, encara desconegut per la majoria, món de la web 2.0

-promoció via facebook
-twitter 
-hachtag
-brand
-engagement
-monitorització per empreses
-ads
-target
-grupos y tribus
-fidelización
-etc.
Han sigut termes emprats extensament a lo llarg de la tarda.

Lloc de la trobada.


Mentre els ponents disertaven, els oients twitejaven sobre els comentaris, aportant frases resum i conversacions més interessants, de real-network, com la que van fer pública una oient i un co-organitzador.


1.-Inesdi ‏@InstitutoInesdi
Es mejor hacer algo gratuito que hacerlo barato, hacerlo barato te hace barato, hacerlo gratuito te hace generoso @SeniorManager#SMMDay     
    
2.-Annabis ‏@annclone
@eligiral @mycvbook @021Espai @mycvbook@JPabAlonso@El_Copywriter Muy buenos días!

3.-Leonardo1452 ‏@L1452
En este #DiadelCommunityManager les preparamos esta [INFOGRAFÍA] de regalo. ¡Bravo muchachos! http://ow.ly/hcuDX  #SMMDay

4.-Núria Alba Pérez ‏@nurialbap
Wow“@carlesbove: Ojito con esto! Google+ ya supera a Twitter en numero de usuarios activos http://goo.gl/fgLn9  cc @CasaViva_com#SMMDAY ;)”

5.-Inesdi ‏@InstitutoInesdi
Las destrezas que debe tener un #CM: atención al cliente, comunicación, vocabulario y escritura @SeniorManager #SMMDay

6.-ejemplo de networking real entre twitters assistents al evento.-

Elisabet Giral ‏@eligiral
@annclone @mycvbook @021Espai Muy buenos dias! :)

021Espai ‏@1Espai
Hola @eligiral :)

Elisabet Giral ‏@eligiral
@021Espai Nos veremos en el #SMMDay? Qué pena que al final no se hace en vuestro "espai021", tenia ganas de conocer vuestro espacio :)

021Espai ‏@021Espai
 @eligiral estaremos presente en #SMMDay, igualmente te esperamos cuando quieras
para conocer nuestro espacio de#Coworking

021Espai ‏@021Espai
Conociendo a @eligiral en el #SMMDay :)

Elisabet Giral ‏@eligiral
@021Espai un placer haberos conocido en persona en el #SMMday:-)
 


I altres twits propiciats durant la jornada.

http://leonardo1452.com/community-manager-reconfigurando-la-comunicacion/


ELs ponents han sigut; Jose Antonio Jové, Jordi Rodrigo, Pedro Rojas (@SeniorManager), Lucas Galcerán, Dolors Reig (@dreig).

Per mi els més destacats han sigut el Jordi i el Pere, el primer parlant de como fer-s´ho per publicitar efectivament en facebook, escollint amb CREATIVITAT el motiu "ad" a emprar, llençant varies campanyes per escollir la més efectiva, i després fent-la servir en grups escollits de seguidors ben guanyats a traves de publicacions temàtiques escollides i amb finalitat única, amb molt de valor afegit, s´han de fer servir estadístiques i més estadístiques.

El Pere ha parlat de "com iniciar-nos com a Community Manager freelance". i ens ha donat un munt de consells efectius:

-comenceu treballant amb GENEROSITAT i no posant preus baratos.
-COOPEREU amb d´altres "Communitys" per repartir feina segons les qualitats de cadascú.
-porteu EXEMPLES de treballs anteriors a les empreses interesades en contractar-nos.
-calcular el preu del meu treball, segons el TEMPS emprat en fer les campanyes.
-aprendre a treballar sense HORARI establert, però sense ser esclau del mateix
-portar una AGENDA amb estadístiques de treball i exemples aplicables a posteriori, "després del treball número 10, no sabreu com us ho vau fer per tenir èxit en el primer treball..
-mantenir una xarxa de CONTACTES de treball guanyats en empreses per les que s´ha treballat.
-les qualitats de cadascú han de ser demostrables per aconseguir ENGAGEMENT dels seguidors.

TOT UN EXEMPLE PELS QUE VOLEM TREBALLAR A LES XARXES COL.LABORANT EN AQUESTA TASCA.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

pots deixar el teu comentari si vols!!