Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 3 d’agost del 2015

els meus nominats com a millor blog de l´any....

PREMIS PARABAIS


Després que la Puig Deulofeu em va fer esment a la seva llista de blogs preferits, cosa que jo li agraeixo, ara faré la meva pròpia, i agrairè a cadascún dels seus gestors la feina i l´ajut que m´han donat com a blogger en la redacció dels meus propis tips.

Gràcies a tots i bona feina d´ara endavant.  Des de Patrimoni Oblidat us respecto i recolço.

Itineraris i excursions

història i investigació
http://provenzana.blogspot.com.es/ (a títol pòstum, descansi en pau)

creativitat

musica

Anexe: Per complir les normes del premi Black Wolf

1- el primer llibre que vaig llegir va ser "El Mecanoscrit" de Manuel de Pedrolo
2- escric per compartir el que sé amb tota la meva audiència que he guanya a peu de carrer principalment
3- la meva musa es la meva Barcelona.

Faig públic aquest reconeixement a les xarxes socials.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

pots deixar el teu comentari si vols!!